Kormány(mű)váltás

2009.10.25. 02:19

Na, csak amolyan helyi, kicsi.. ám annál tovább tartott :(

Sanyi barátom kitalálta, hogy jobb, ha nem vár a szervízre hétfőig a cserével. Az ötlet nem rossz. A bökkenő cask az volt, hogy én Tibi haverommal és Jürgennel épp eladó merciket sasoltunk, bandáztunk stb.. autónézés után tehát siettem haza. Kis kaja után fél 10körül mentem át Sanyihoz felszerszámozva, hogy ne kelljen rohangálni. Természetesen mindennel számoltam, cask a gömbfejekkel nem. Végülis hozzájuk se kéne érni, nem? No mindegy, itt már látszott, hogy erősen fáradok :D Jött egy kis telefonos segítség,mely után a pizzával együtt megérkezett a gömbfejkiszedő is. Ezek után már "gyerekjáték" volt a csere. Nem készült sok kép, mert elfelejtettem, hogy direkt vittem gépet :D. Hajnal 5körül sikerült hazaérnem.. nem let kész, az egyik "uj" gömbfej megszivatott minket, ezért Sanyi délelőtt vett ujat, azzal összerakva már jó lett, csak épp a kerékösszetartás, hogy is mondjam... nem épp megfelelő :D De a futóművesig el tud majd gurulni :)

Ezen kívül más szerelés nemigen történt, a saját autóm akkuja a töltőn, nem mozdultam vele már lassan 2hete.. várja a vevőt (nem gondoltam volna, hogy 2-3éven belül eladom!).
Szerencsére találtam munkát ami elég jó, nagyon kellemes helyre kerültem, eközben "felesleges" lett a kis dízelem, hétvégén se nagyon használom, esetleg pár km lenne, de néha bkvzom, így nincs rá szükség. Hogy mi lesz helyette, az még nekem is meglepi ;)

Az 500as természetesen marad, és talán mostantól folyamatosan tudok félretenni mindig, az alkatrészekre. Időm egyelőre nincs folytatni. Ráadásul a subaru is szétszedve várja, hogy történjen valami :S

 


 

A bejegyzés trackback címe:

https://bexxter.blog.hu/api/trackback/id/tr671473088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása