Keret(ek)

2010.01.02. 17:44

 Végre eljutottam odáig, hogy történjen egy kis változás az új vassal (a régivel sajnos semmi). 

Még megvétel után kapott egy hűtőrácsot, ami sajnos 2héten belül elkezdett rozsdálni, így ma kicseréltem gyárira, és megmaradt a sűrűkróm belső. Még előző nap kicseréltem a csomagtér ragasztott kédergumiját, ami szét volt szakadva meg összenyomódva. Végre rendesen tömít, nehezebb is lecsukni a fedelet. Minden izzót kicseréltem újakra hátul.

Elöl a fényszórók belső keretét lefújtam feketére, kidobtam az összegányolt gagyixenont, bekerült egy jobb, de még mindig gagyixenon, ez legalább nem annyira kék, és normálisan működik. Megpucoltam a test-pontokat, érintkezőket stb, így végre nem villog a lámpám indexeléskor. Sajnos a szerelést az egyik ködlámpa izzóm bánta, kipróbáláskor működött még, azóta nem :(

Még hátra van a kormány cseréje, mert nem tetszik a nagy buszkormány, kap egy kisebb átmérőjű bőrözöttet. 

Ennyit mára, folyt. köv.(talán a többi autóval is)

A bejegyzés trackback címe:

https://bexxter.blog.hu/api/trackback/id/tr551639911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása