Csillagok

2009.05.10. 14:13

Tegnap délután unalom ellen Sanyival elnéztünk a reptérre fényképezgetni. Persze a hangár bejáratánál álltak, meg dolgoztak is bent, ezért csak az oldalát választhattuk háttérnek. Íme pár kép (túl sok szerkesztést nem tartalmaznak..)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Még van mit gyakorolni.. de nem sietek sehova :)
Ezután este a fórumon kaptam tanácsot a fordulatmérő problémájára, miszerint a túlfesz.relé nem okés. A forrasztások lehetnek rosszak. Mivel kaptam annó egy ugyanilyet szintén nem működőt, szétszedtem, újraforrasztottam az összes lábát, majd összeraktam. Este templomkertben (hol máshol? :D) kicseréltem, és örültem, működik :)

Csak az ABS visszajelző gyulladt fel 3perc után :(
Lehet mégsem sikerült mindent jól forrasztani. Vagy nem ott van a gond.

A bejegyzés trackback címe:

https://bexxter.blog.hu/api/trackback/id/tr801113005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása