Ülés vége.

2009.06.01. 21:27

Nos tegnap elkezdtem összerakni az ülést. A kézi állítású hibátlan példényból kiműtöttem a rugóköteget, majd egy kis hegesztés után bekerült az elektromos ülés ülőlapjába. Nem volt egyszerű.. nem is volt erőm folytatni, csak ma. Még 3darabban volt az ülés, ezt gyorsan megoldottam, felkerült a háttámla, majd a sinek is a motorokkal. Ezek után jött a huzat meg a tömés.Persze fordított sorrendben. Nem kevés szenvedés után bekerült a helyére az egész. Persze néhány helyen rozsdás volt a sín meg a szerkezet, azt lepucoltam, lefújtam feketére. Íme pár kép:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ülőlap az "új" rugókkal.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sín és mozgatószerkezet.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Már egyben a háttámlával.

Beszerelve nincs kép, meg a szövet felrakásról sem, pedig az a látványos. Hm, elfelejtettem. :$

Ezek után leszedtem a két hátsókereket, állítottam kicsit a kéziféken, méretre vágtam a csavarokat meg a kerékőröket is. Most már nem kuszálják össze a kézifék rugóit. Bár sajnos még féloldalas kicsit, majd legközelebb állítok még rajta. (fura, mert a fékpofák alig vannak megkopva, több mint a gyári vastagság fele megvan még, és mégis elég sokat kellett állítani. A fékbetétek is több mint a gyári fele. Csak a tárcsák viharvertek kicsit.. amint e betétek elkopnak, azok is cserések).

A bejegyzés trackback címe:

https://bexxter.blog.hu/api/trackback/id/tr571157703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása